Julgranen är på plats

I dag var det alltså dags att plocka fram granen och så skulle den prydas med lite kulor och annat som Liam anser ska hänga i granen.

Så här fin va den innan vi fick ordning på den...haha



Ljusen satt kvar sen förra året och belysningen funkade finfint
(foto med blixt och utan blixt)

 

Sen var det dags för Liam och Gabriella att pynta granen

     

Tomten, älgen, spiderman och nasse skulle ju naturligtvis också vara med under granen

 

Passade på att ge Gabriella hennes julklappar idag med eftersom vi antagligen inte träffar henne innan jul

 

Ett stort tack till Johanna och Gabriella som även i år kom och klädde granen med oss.

Ps. Jag är nog den enda av alla jag känner som låter barnen klä granen med allt som de tycker om, så länge barnen är små tycker jag att det ska vara så. Jag har nog ändå den finaste granen med tanke på att den är klädd av två små barn med mycket kärlek och de var stolta.

Julen är till för barnen, precis som min gran!


Kommentarer
Postat av: ina

Ajjämän! =)

Ni ser ut att haft det görmysigt :)



Nattinatti!



Kram

2009-12-20 @ 00:49:20
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Nathy DeMecho

Jag tycker den blev fin! Hihi

2009-12-20 @ 10:30:56
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra