Laktosfritt

Varför kan man inte köpa en laktosfri latte när man är på ett café? Eller en laktosfri mjölkdrink på krogen?

Det är inte ovanligt att folk är känliga mot laktos så jag tycker det är en skam att detta inte erbjuds när man är ute? Visst är den laktosfria mjölken dyrare men de l'gger ändå på ganska mycket på priserna så jag tror inte det skulle göra ngn större skillnad mer än att de skulle få många nöjda kunder.

Längtar verkligen tills kaffemaskinen kommer så jag kan dricka hur mycket latte jag vill här hemma :) Måste bara köpa smaktillsatser med eftersom jag älskar smaksatt latte!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Det brukar inte vara ngr problem här i Jönköping. Mina barn brukar få det när de beställer. Ha det gott

2009-12-30 @ 13:16:36
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: Elinor

dessutom e de ju längre hållbarhet på den om jag inte minns fel...

2009-12-30 @ 17:38:16
URL: http://www.nossposs.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra