Lugn dag

Har fått hem både nya katalogen från Ellos och Halens...hittade massa fint jag hade velat köpa, men som vanligt så får man bara drömma sig bort. Vågar knappt kolla i butikerna sen på alla vårnyheter som kommer ut...önskar verkligen att jag kunde ha råd att shoppa loss till mig själv utan att behöva få dåligt samvete varje gång man köper ngt. Och oftast när man handlar ngt så är det för att det verkligen behövs.

Förrutom att jag drömt mig bort samtidigt som jag bläddrat i katalogen så har jag haft lite besök av Jessica, det va kul för jag har inte träffat henne på evigheter.

Liam har jag inte sett så mycket idag för han har hållt sig fullt sysselsatt med sin kompis David :)

Nu blir det soffan en stund innan Fredrik kommer...och han har med sig ngt till mig idag....gissa om jag är nyfiken? Robin väntar också på Fredrik för han har med sig en ny dator till han idag ...eller inte ny egentligen men för obin blir den ny. Vi byter den andra mot den nya eftersom den han har nu inte går att bygga ut ngt, så nu kommer han få en bra speldator istället för den han har nu.

Nu....soffan!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra