Min nya

En sån här söt "leksak" fick jag i går :)



Och denna underbara presentförpackning med Ed Hardy parfym fick jag med...hihi. Gissa om jag blev glatt överraskad? Kollade på en sån förra året :)



Annat jag fick var glas, strumpor, 2 olika halsband, en söt liten extern hårdisk, nalle, egengjord ljuslykta av Liam, en annan ljushållare, choklad ( kan ha missat ngt... ) Sen kan jag ju säga med att en julklapp hade jag redan fått....en 46 tums plasma tv :)

Barnen var jättenöjda med sina julklappar, en julklapp som de fick i hop var ett Nintendo Wii och det har gått varmt här idag kan jag lova :)

Robins julklappar bestod av ett par Evisu jeans (som måste bytas) En tjock college jacka med foder i, flera t-shirts, kalsonger, parfym, pengar, grafik kort till datan, nytt headset till datan, USB- minne, högatalare till datan, choklad ( kan ha missat att räkna upp ngt här med)

Liams julklappar var mycket men några saker va en lampa som lyser stjärnor i taket, pengar, Star Wars dräkt, lasersvärd, gevär, en film, Gormits figurer, Lär dig skriva bok, färgpennor, strumpor, kalsonger, choklad m.m. Det va mycket småsaker.

Fredrik fick en våg...haha ( han ville faktsikt ha en ) , 2 tröjor, parfym, Whiskey fudge, ljus, en filt

Alla var nöjda och vi hade en riktigt bra och mysig jul.

Nu har lilleman åkt till sin pappa igen, Robin väntar på att Fredrik ska komma hit o hjälpa han att sätta i det nya grafik kortet och jag ska gå o lägga mig en stund. I kväll blir det bara en lugn kväll framför tv:n, i morgon är det jobb igen för min del.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra