Min vinst

I dag fick jag det underbara armband som jag vann hos Heyli, hon har gjort det själv och jag fick själv välja text på brickan och tre olika berlocker.

Jag blev jättenöjd och det var jättefint!

Jag valde att göra det som ett minnesarmband för min lillebror så på brickan står det naturligtvis Jimmy

 

Berlockerna jag valde var ett hjärta där det står Big Sister eftersom jag va Jimmys storasyster (fanns inte little brother), ett hjärta för att han alltid kommer finnas i mitt hjärta och en stjärna för att Liam alltid säger att Jimmy nu är en stjärna.

 

Tack än en gång!

Kika gärna in på hennes sida här


Kommentarer
Postat av: Renée

Vad gulligt av dig :)

Blev ett grymt minnesarmband ju!

2009-12-26 @ 20:43:48
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Millah

Riktigt fint :)

2010-01-31 @ 23:28:55
URL: http://millahoman.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra