Mitt i natten

Inte så ovanligt när det gäller mig att jag fortfarande är vaken, har ju väldigt svårt att komma till ro på kvällarna. Lättare är det när jag har Fredrik hos mig men tyvärr så är det ju inte så ofta vi kan sova ihop. Det är lite svårt att få ihop det när vi har barn båda två, men det blir nog lättare med tiden skulle jag tro.

Borde iaf se till att komma isäng nu eftersom jag ska upp tidigt i morgon, Liam är hos sin pappa inatt men kommer i morgon bitti. Sen klockan 11 i morgon ska vi vara på ögonmottagningen med Liam, på syntestet han gjorde på Bvc visade det sig att han såg lite sämre på ena ögat ( 0,5 ) så vi har fått remiss nu så får vi se vad dom säger.

Berättar i morgon om hur det har gått.... nu är det sovdags för min del.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Hej Petra, såg att du varit inne på min blogg. Så självklart tittar jag in till din, mysiga blogg. Ska även jag fortsätta läsa din blogg, kram

2009-12-03 @ 15:09:57
URL: http://fuckjantelagen.bubbleroom.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra