Onsdag



God morgon vänner!

En varm kopp kafe smakar inte fel nu när man samtidigt ser vintern utanför fönstren. Ingen snö men frost är det gott om, tänker på alla stackare som va uppe tidigt och fick skrapa bilen i dag. Sånt är inget kul på morgonen när man är trött, hoppas alla kommit i väg som de skulle idag utn några bekymmer.

Bloggvännen Locklig letade efter sin motorvärmare i morse som verkar ha försvunnit, hoppas att hon kom i väg sen ändå som hon skulle.

Fortsätter med mitt morgonkaffe nu så återkommer jag senare igen.


Kommentarer
Postat av: lilla my

Jag ska också ge mig ut snart men får väl stå och skrapa bilens rutor ett tag först för gubben gjorde beslag på garaget i går.Kram och ha en bra dag.

2009-12-02 @ 12:02:36
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra