Shopping nästa

Så var det snart dags att bege sig ut i affärerna, måste handla inför morgondagen som antagligen alla andra gör idag med. Usch...gillar inte att behöva ge mig ut nu men tyvärr så måste jag. Håller på att tvätta med så på ngt sätt måste jag tajma in tvättstugan mitt i allt.

Tänk om man kunde köpa massa nytt jämt istället för att behöva tvätta ;)

Fast om man nu ändå måste tvätta så hade det vart kul att ha en sån här fin sak i tvättstugan



Och på tal om fina saker så pratade jag och Fredrik om det idag, jag anser ju att jag måste ju bara ha en liten söt bloggdator :) Fredrik frågade då om jag egentligen verkligen behöver det för jag har ju faktiskt en laptop. Hmm...klart att jag verkligen behöver det...lr vad säger ni? :)

Killar är ju oftast väldigt prylgalna och har massa onödigt, och en söt bloggdator är verkligen inget onödigt...det är ett måste!


Nu kom hjärtat så nu måste jag kila...och han har blommor med sig :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra