Sjuklingen är här....

Första inlägget idag om jag minns rätt (minnet sviker ibland ) Dagen har vart väldigt lugn och bestått av mycket vila, har vart uppe ett tag nu men det känns i kroppen att jag inte är bra.

I morgon så måste jag tyvärr bege mig till Borås, vilket jag inte alls har lust med. Dels på grund av hur jag mår och dels med tanke på vädret. Men Robin har sista återbesöket på ortopeden och det är ju svårt att få tider där så det känns som att vi måste bege oss dit.

Klockan nio är vi bokade till röntgen och klockan 10 ska vi sen träffa läkaren på ortopeden, skulle tro att allt är bra eftersom det va bra förra gången men ändå bra att de gör en ordentlig uppföljning. Det som hänt är att Robin i somras fick Osteomylit ( infektion i skelettet )

Inte lätt alltid att va själv med barnen, även om man är sjuk så finns det vissa saker man är tvungen att göra :(

Men just nu blir jag bortskämd iaf, är hemma hos Fredrik och som vanligt står han vid spisen o fixar lite mat :) Äta måste man ju göra även när man är sjuk :)



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra