Trötta torsdagen

Fy vad trött jag är idag....



Så här på morgonkvisten är jag inget roligt sällskap och jag är inte så pratglad av mig. Är hos Fredrik nu men snart är det jobbet för hans del och hans barn ska till skolan, för min del blir det raka vägen hem och sen krypa ner i sängen igen. Börjar inte jobba innan 14 idag.

2 dagar kvar att jobba innan ledighet!

Och exakt 2veckor kvar till julafton, nedräkningen kan börja för barnen. Själv börjar jag få lite panik eftersom jag inte e klar med julklappsinköpen och jag vet inte riktigt när jag ska hinna meddet heller.

Hur går det för er med julklappsinköpen?

Nu är det nog dags att avsluta så jag kommer hem till min säng!


Kommentarer
Postat av: lilla my

Ja jag är inte heller färdig med julklapparna men jag har väl all tid i världen när jag går hemma men får inte baken ur vagnen om man säger så.Kramiz

2009-12-10 @ 11:49:44
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra