Värme och bråk

Värmen här hemma är olidlig nästan, jag är ju ganska frusen av mig så i vanliga fall vill jag ha varmt men inte så här!!! Usch..kan inte sänka värmen heller, eftersom de fortfarande håller på med renovering här på mitt område så blir det lite knasigt med värmen ett tag till har dom sagt.

Fast lite lustigt att jag har så varmt medans min vän Petra som bor på samma område ofta haft problem med att hon inte har ngn värme...

Andra bekymret just nu är läsning inför prov för stora grabben. Som vanligt blir det sura miner och massa gnäll. På fredag är provet och han kom hem med pappren IDAG!! Han säger att han fick reda på vad som skulle va med på provet idag fast jag tror nog inte detta stämmer riktigt. Det är likadant varje gång och jag vet inte längre hur jag ska kunna hjälpa han med läxläsningen.

Just nu skulle jag vilja fly hemifrån för humöret är i botten på sonen just nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Locklig

Ååh, dessa pojkar...

Likadant med min son som inte har nååååågon läxa i vare sej engelska, tyska eller något annat ämne heller för den delen =/ sen kom det ett mail där lärarna undrade varför han inte hade med sej böckerna eller läst på läxorna - på hela terminen...

2009-12-02 @ 17:01:09
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra