Vill ha.....

Såg reklam på en kamera som jag inte hade sagt nej till :)



Alltid dyker det upp massa nytt som man vill ha, men skulle jag haft denna så hade det säkert inte dröjt innan jag hade velat ha en ny igen :)

I stället för en ny kamera får jag nöja mig med en kopp kaffe och en kolabåt, lugnet före stormen kanske man ska kalla detta nu. 1 timme kvar innan jag ska va på jobbet, jobbar bara mellan 16-21 idag, det räcker faktisk känner jag. Har lite ångest inför jobbet idag...vet inte riktigt varför.

Nu får det bli en bloggrunda innan det e dags att bege sig.

Bästa lördagkvällen till er alla nu!


Kommentarer
Postat av: Locklig

En timma kvar på jobbet nu för dej när jag skriver detta. Önskar dej välkommen hem! =)

2009-12-05 @ 20:07:58
URL: http://locklig.webblogg.se/
Postat av: Addie

Hejsan :)

jag undrar om du kan hjälpa mig med någonting, vet du varför min signatur får en egen liten ruta?

jag såg att du ställde den frågan för länge sen och du måste ju veta nu :)

svara snälla på min email.

2009-12-05 @ 23:50:12
URL: http://zillaz.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra