Premiär

Första inlägget på nya bloggen

Önskar Er läsare välkomna och hoppas ni kommer gilla min blogg och att ni kommer besöka den igen.

Designen är gjord av mig och min pojkvän Fredrik och jag hoppas att allt funkar som det ska här nu, skulle det vara ngt som krånglar så tala gärna om det för mig så att jag kan fixa till det. Vill gärna höra era åsiker med om vad ni tycker om designen, både positiva och negativa saker.

Nog om designen....

Ska försöka att bjuda er på mycket bilder här i bloggen så till och börja med tänkte jag köra en kameratömning i kväll så lite senare kommer det in lite bilder. Men innan dess ska jag ta och kika in hos några bloggvänner för att lämna min bloggadress så att de kan kika in här, lite besökare är ju alltid trevligt att ha.

Lämna gärna ett litet avtryck när ni vart här

Tills vi hörs igen önskar jag er en trevlig första advent kväll!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Så klart hälsar jag på dig här. Har också lagt till dig via BlogLovin. Så lätt är jag inte att bli av med. Kram

2009-11-29 @ 21:37:22
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: lilla my

Hej vännen det ser jättebra ut och tack snälla för att jag fick följa med hit.Kram och ha nu en bra kväll.

2009-11-29 @ 21:50:31
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Locklig

Hur snyggt som helst ju!

Önskar verkligen att jag var duktigare på att fixa till det när jag ser din bligg.

kram

2009-11-30 @ 16:55:50
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra