Avskedsmail.....

Hade inte tänkt på det innan faktiskt innan jag fick mail av Robins ena lärare idag.....

Idag var sista dagen Robin var med två lärare som han har haft ett bra tag nu, så det blev ett litet avskedsmail jag fick kan man säga.

Måste säga att även om det vart si så där så har kontakten med lärarna fungerat jättebra och jag är faktiskt väldigt nöjd med hur alla inblandade på skolan engagerar sig. Lite jobbigt bara när man har flera olika lärare som man ska ha kontakt med, man vet inte riktigt vem man ska vända sig till i olika ärenden.

Nästa vecka är det en nystart gällande skolan för Robin och det kommer bli en anpassad studiegång för han (tror man kallar det så) Detta är ngt nytt som dom ska starta upp så jag kan inte riktigt förklara än vad det kommer innebära men jag ska på möte nästa vecka så då kommer jag att få reda på mer.

I stället för att blicka bakåt nu så ska vi se framåt!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra