Beroende.....

Jag tror jag vet egentligen hur jag vill göra i en viss fråga, men det inebär också att jag skulle bli väldigt beroende av andra människor och den tanken gillar jag inte :(

För att det ska funka så gäller det att jag har några i min närhet som ställer upp, kommer det funka i längden?

Åhh....det är så jävla svårt detta :(

Idag ska jag iaf ringa ett speciellt samtal och förhoppningsvis så kommer jag att bli uppbokad på torsdag, kanske kan jag känna mindre stress inombords sen.

Nu ska jag ringa älsklingen så får han lyssna på mina tankar lite, hoppas han kan ge mig goda råd :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra