Bloggdesign....

Skriver lite försiktigt och hoppas att inte älsklinger läser detta för då blir han nog skogstokig på mig ;)

Det är det här med designen på min blogg.....

Upplägget av hela bloggen och alla funktioner och menyer är jag jättenöjd med men det är headern tror jag och färgen på bloggen som jag känner att jag nog skulle vilja ändra på. När jag kikar in på min blogg så känner jag att den vita texten mot den rosa bakgrunden blir lite otydlig..... vad tycker ni?

Sen är det ju så att jag har verkligen ingen idé om vilken färg jag skulle vilja ha bloggen i eller hur headern skulle se ut. Om jag är riktigt snäll mot älsklingen och kanske lagar lite god mat och tar hand om han ordentligt så kanske han kan tänka sig att ägna ytterligare några timmar till att hjälpa sin icke kodkunniga flickvän med lite ändringar :) ( ska fjäska allt vad jag kan )

Men jag vet också att han kommer att säga att jag måste tala om hur jag vill ha det så kan han hjälpa mig sen... Men hur fan vill jag ha det då???!!

Hjälp mig....kom med tips och ideér om färg på bloggen och en ev. ny header.


Kommentarer
Postat av: Mari

Kan man lägga in foton i headern? Kan vara snyggt med ett fint foto på dig där kanske? Du verkar gilla rosa, kanske ha bakgrunden vit o rosa text? Eller ljust grå bakgrund med rosa text? Jag leker en del i photoshop med headers - hade jag foton på dig skulle jag kunna slänga ihop nåt! =)

2010-04-06 @ 23:39:57
URL: http://marinilsson.se
Postat av: Ingela

Din blogg är jättefin tycker jag allt och det vita syns bra mot det rosa. Men samtidigt kan jag förstå att man ibland vill ha lite förändring (är ju lite som att möblera om hemma :) )

2010-04-07 @ 09:20:34
URL: http://1ngela.wordpress.com/
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-07 @ 15:43:03
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll

Du har en snygg o passande blogg tycker jag

Man blir glad att besöka din blogg

Just med färger är svårt, jag gillar att de är tydligt på min blogg. Kanske svart stark stil

Man vill alltid ha lite nytt då o då

Köp hem go öl o laga go mat de kommer gå hem

kram från mig

2010-04-07 @ 22:46:24
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra