Fredag kväll

För många börjar nu ledigheten men för mig innebär det sista dagen på ledigheten och i morgon är det jobb igen som gäller. Måste iaf säga att det vart riktigt skönt med två dagars ledighet innan man ska jobba helgen, det hade jag aldrig innan så det här med bokningschema passar mig perfekt :)

I eftermiddags var vi ju hos Peter och jane o hälsade på, det var trevligt :) Kul att få se deras lägenhet med, en jättefin och stor lägenhet!

Efter det blev det pizzabakning här hemma och t.o.m Robin lyckades vi få liv i. Har precis vart nere hos Fredrik och hämtat lite sängkläder för de ska sova här i natt och så lånade vi en stor madrass av hans bror som man kan blåsa upp, problemet var bara att den skulle blåsas upp för hand och det kan jag lova er att mina lungor inte klarar av...försökte lite men jag blev alldeles yr :(

Så allt har dragit ut lite på tiden idag men nu ska vi kolla på film och det blir filmen som Liam väntat länge på...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra