Go´kväll

Hej allihopa!

Dåligt med bloggande från mig idag men jag har allt besökt alla mina bloggvänner även om jag vart dålig på att kommentera :( Måste bara säga att det är så jävla bra att använda sig av Bloglovin, och till er som inte har det säger jag fy skäms!! Se till att skaffa det nu så jag kan lägga till er där sen ;)

Dagen har vart intensiv kan man säga, har fått gjort massa på jobbet idag och det kändes verkligen när arbetsdagen var över. Men nu är jag ledig i 2 dagar....underbart!!

Tråkigt värre bara att jag jobbar i helgen sen, så ni som är lediga kan nog räkna med fint väder för det brukar det ju va när jag måste jobba :(

Har inte hänt så mycket annat idag så tyvärr har jag inget kul att berätta, fast lite kul va det innan när älsklingen va sugen på en speciell efterrätt som jag gjort en gång tidigare och så ställde jag mig o gjorde det trots att jag va väldigt trött. Då sa han att han började bli orolig om jag försökte fjäska och om det va en ny shoppingtur jag planerat att lura med han på...hehe. Men det va det ju inte, men ni som läste tidigare inlägg vet ju att jag skrev att jag skulle fjäska ordentligt nu fast det gällde ju ingen shoppingtur utan lite bloggdesign. han hade inte läst min blogg men självklart kan han inte säga nej till mig ;)

Men en ny header verkar det som att jag ska få hjälp av en annan person med :)

Dags att kolla om det finns några uppdaterade bloggar....see u....


Kommentarer
Postat av: Rachelle

haha killar ska alltid misstänka en massa :)



Tråkigt att du måste jobba!! Jag kommer vara ledig och ska verkligen utnyttja det fina vädret :)



Vem är Jimmy?

2010-04-07 @ 22:48:11
URL: http://rachellee.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra