God Morgon (förmiddag)

Fredrik påpekade att jag inte kan skriva god morgon pga vad klockan visar, därför fick det står förmiddag med :)

Härligt att få sova ut ordentligt idag men nu känner jag mig lite stressad, så lite frukost får det bli nu och sen måste jag in till kinna. Upptäckte när jag hade tvättat igår att sonen min hade knappt några kalsonger :( Så det är ett MÅSTE att inhandla idag...och fy fan vad dyrt det är.... 99 kronor styck!! Och då är det et billigt alternativ...

Sen var ju tanken att det skulle bli ett marknadsbesök idag men vädret är ju inte så jättekul men jag tror nog att vi tar på oss ordentligt och tar en tur dit ändå. Ändå skönt att komma i väg lite.

Skållared Marten heter marknaden vi ska till och det är en ganska liten marknad som ligger i en liten ort en bit härifrån. En markad som funnits väldigt länge tillbaks och vad jag vet så sålde dom boskap på marknaden där förr. Men det gör dom inte längre...men det är lite "bonnigt" där...hehe

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra