Huvudvärk och buttra miner



Vaknade med huvudvärk, tagit värktabletter i 2 omgångar och det har inte släppt på hela dagen och nu ikväll har det blivit värre...känns som om huvudet håller på att explodera :(

Ett nytt försök med värktabletter gör jag nu och så ska lite kaffe intas....hoppas verkligen det släpper!

Borde stått och lagat mat nu, men det verkar som om familjen får äta lite senare idag....sorry.

Glada miner är här inte heller jut nu från min sida, att må så här tar verkligen på humöret.

Sen att man gjort folk besvikna så de känner sig sårade är ju inte så kul heller, det är ju inte vad jag vill. Tråkigt bara att det blir så när man bara försökt göra ngt kul, men det är klart...man kan inte göra ALLA man känner till lags.


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Tjenixen

Du var med i min hårtävling

Ett stort grattis till dig

Skicka din adress som en kommentar eller på min mejl som du hittar kontakta mig

kram

2010-04-23 @ 20:49:30
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra