Ledig igen

I lördags var det en lång dag, mycket förberedelser innan det var dags att åka på bröllop. Berättar mer om detta i ett eget inlägg senare.

Det blev en sen kväll och i går morse var det dags att åka till jobbet för att jobba i ett dygn, slutade kl. 09 i morse.

Jag trivs verkligen på mitt nya jobb, jobbade i går med en jättetrevlig tjej och vi höll oss sysselsatta hela dagen och fick gjort massor. Se fram emot torsdag då jag ska jobba igen :)

När jag kom hem idag vilade jag en stund och nu har jag suttit och uppdaterat mig bland alla bloggar och det tog sin lilla tid kan jag lova. Nu tänkte jag gå igenom bilderna från bröllopet som jag inte kollat på än :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra