Regnig morgon

Regnet bara fortsätter att ösa ner, det verkar inte ta slut någon gång. Hela natten har det öst ner....



Ska lämna Liam på skolan och har ingen bil :( Paraply funkar väl sisådär skulle jag tro, och Liams regnkläder är på skolan, måste införskaffa en uppsättning till för att ha hemma. Men idag har jag tur,min kära granne Elinor hade bil idag och hennes pojk går i samma klass som Liam så han får åka med dom idag..... tusen tack!!

Tur att det löste sig idag men det kommer nog fler såna här dagar framöver


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra