Torsdag

Allaredan torsdag, veckorna bara rusar i väg. Snart är det slut på min ledighet och det är dags att börja jobba, börjar nästa vecka med att jobba ett dygn och dagen efter har vi utvecklingsdag hela dagen.

Och nästa lördag ska vi på bröllop, det ska bli kul. Men jag har ett problem...ett ganska stort problem... har fortfarande inte hittat ngt att ha på mig! Så idag ska vi till Borås och jag hoppas verkligen jag hittar ngt då annars blir jag lite nervös :(

Dagen efter bröllopet är det dags för ännu ett dygn att jobba, lite dumt att jobba dagen efter kanske men egentligen skulle jag jobbat på lördagen och tyvärr så måste jag låta jobet gå i första hand just nu....det är ju ett nytt jobb jag börjat på med.

Det var lite om nästa vecka, idag skulle jag träffat Johanna o lilla Gabriella men det verkar som att hon har fått jobba idag med så det blir nog inget. Är så glad för hennes skull att hon fått jobb, och så har hon blivit sambo med :)

För er som inte vet riktigt vem Johanna är så var hon tillsammans med min bror Jimmy innan, men framförallt så var de bästa vänner. Så hon hör till familjen på ngt sätt :)

Det ser iaf ut som att jag får några timmar hemma idag så det får nog bli att ta hand om steken som ligger i kylen och så hade jag tänkt att fixa en annan sak med men det vågar jag inte skriva här nu ifall en viss person skulle läsa :)

Antar att det är dags för mig att starta dagen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra