Äntligen....

Dagens arbete är gjort och jag är hemkommen...jippi!

Ligger nerbäddad i sängen med lilleman jämte mig...mysigt!

Men innan jag hamnade här plockade jag in disken som Robin och hans kompis hade diskat..hehe, endel fick hamna i diskhon igen ;) De hade en överraskning till mig med i kylen...en kladdkaka :) De hade dock missat mjölet så kladdig va den kan jag lova, men den va iaf god och de hade gjort ett tappert försök iaf. Duktiga killar.... jag är mest glad över att köket fortfarande va i välbehåll :)

Lilleman ligger jämte mig nu som sagt men det verkar som att det håller på att bli en sjuk lilleman, förkyld har han blivit och han känns lite varm. Hoppas inte han får feber med :(  Håller tummarna att han blir bättre under natten.

Nu lite bloggläsning så återkommer jag sen igen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra