Bloggvänner

Tänkte på det i går när jag insåg att snart två år har gått sen jag förlorade Jimmy, det var då bloggen började bli viktig för mig. Jag kunde skriva av mig i min sorg och jag fann endel underbara bloggvänner som följde mig genom en tuff resa.

Ingela (Locklig) är en av de personer som jag tror följt min blogg längst och som fortfarande läser den, hon är även en av de personer som har en blogg som jag har följt sedan start.



Så jag vill tacka alla som läser min blogg för att ni finns, massa kramar till er!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra