Buzzador

Har varit medlem på Buzzador ett bra tag men nu har jag äntligen kommit med i 2 olika kampanjer där jag ska få prova nya produkter.

Jag kommer även få endel provprodukter som jag kan dela ut till mina vänner för att höra vad de tycker om produkterna.

De produkter som jag ska få prova nu är L'Oreal Youth Code och Dove VisibleCare

   


Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Vill ni också bli en Buzzador?

Klicka då här och anmäl er


Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Dove tackade jag också ja till men tydligen hade jag inte tillräckligt med poäng för jag kom inte med. Står att de flesta kommer med men tydligen inte jag.. Hur fasiken skall man få fler poäng när man aldrig får några erbjudanden.. ?

2010-02-16 @ 22:33:10
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra