God morgon!!

Ja, för mig är det morgon än eftersom jag nyss har stigit upp :) Tycker inte att jag är annat än trött nu för tiden.

I går va jag ännu tröttare så det blev inget bloggande för mig. Men jag var ju iaf och hälsade på farmor och farfar. Farmor är det ok med hon är mest orolig nu för hur det ska bli. Men farfar....det va inte så kul. Han är jättetrött och orkade inte va vaken ngt alls, ngn gång försökte han verkligen men fick ändå inte upp ögonen. Att prata med han va inte lätt, han försökte svara i bland men orden lät mest som mumlande fast man kunde ändå höra i bland vad han försökte säga. Afasi - men det ska ju gå och träna upp. Men då gäller det att han pignar till först. Likaså med att svälja, just nu kan han om han är riktigt vaken få ngn tesked med kräm eller annat tjockflytande men det verkar som att det kan bli att de får sätta sond. Hur det blir med sväljsvårigheterna vet man inte än, så egentligen kan man bara hoppas på att han piggnar till nu och först då kan vi nog få reda på lite mer.

Så efter det besöket tog jag en liten vila hemma, sen blev det mat och film resten av kvällen!

Ska ringa mamma nu och kolla om hon hört ngt nytt...


Kommentarer
Postat av: anne

snygg blogg du har :D lämnar en kommentar så du ser vem det är som läser :D alltid kul att se.

2010-02-04 @ 12:05:08
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart att du är trött när din farfar är så pass dålig, det tar på krafterna det.

kramar om

2010-02-04 @ 12:09:36
URL: http://1ngela.wordpress.com
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad händer idag då? :D

2010-02-04 @ 12:14:16
URL: http://ferhat.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra