God morgon

Idag tog vi oss friheten till sovmorgon här hemma :)

Gick utanför dörren innan och även om jag va ute sent i natt och sopade undan snö så hade det kommit mer nu. Börjar bli lite besvärligt nu för jag vet inte vart jag ska göra av snön längre som jag sopar undan. :(

Bostadsbolaget har inte vart ute och skottat än men de kommer väl sen och då får jag ju en vall utanför att ta hand om med, men det är ju ingenting mot vad vi antagligen måste ta hand om hos Fredrik sen...om vi ens kommer fram dit ;)

Ska fortsätta med morgonkaffet nu, men laddar samtidigt upp kort så ska ni få se vad vi tillagade igår :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra