Konstigt.... Säkerhetskod vid kommentarer...

Skrev ju i förgående inlägg om att min vän Petra helt plötsligt måste skriva in en kod innan hon kommenterar på olika bloggar, sådana bloggar som ej haft den funktionen innan och de har inte valt den fuktionen nu heller...det har alltså helt plötsligt blivit så. Tydligen blir det även så på min blogg när folk vill lämna en kommentar.

Det hela låter väldigt märkligt tycker jag, men vad som är mer verkligt är att det inte blir så för mig.

Jag har besökt två sådana bloggar där Petra måste skriva in en kod innan hon kommenterar och jag har provat att lämna en kommentar där med...och det gick alldeles utmärkt - utan att jag behöver skriva in ngn kod.

Den enda skillnaden jag vet på min och Petras dator är att jag har Windows7 och det har inte hon, men det kan ju knappast bero på det.

Har ni upplevt några skillnader när det gäller det här när ni kommenterat på bloggar de senaste dagarna? Och vet ni vad det beror på?


Kommentarer
Postat av: Heyli

har kanske en aning vad problemet du skriver om kan vara.. måste bara skicka den här kommetnaren för att se ;)

2010-02-24 @ 23:16:45
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

åså måste jag testa en till... :)

2010-02-24 @ 23:17:09
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

hihi de va som jag trodde. är man inte inloggad på sin egen blogg då man kommenterar måste man fylla i sån där bokstäver, är man inloggad slipper man :)



tusen tack för att du röstat!! de är köpta på chicy.se, gillar dom skarpt! :) fast nu hade jag strumpbyxer under också :)

2010-02-24 @ 23:19:06
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra