Tiden...

Som vanligt försvinner tiden alldeles för fort innan man ska i väg och jobba....

1 timme kvar nu, men för en gång skull har jag fått gjort ngt med. All tvätt som låg kvar i tvättkorgen sen jag tvättade häromdagen är nu inplockat :)

Håller på att slänga i mig en macka nu med så jag har ngt i magen och sen ska jag i väg, har lite ärenden i kinna innan jobbet. Får väl se vad jag hinner med....

 I morgon är det redan fredag igen och just denna fredagen är det kinna hotell, men för en gång skull så vet jag inte om jag har lust att gå :( Jag brukar alltid vilja gå men jag har väldig beslutsångest denna gången, vet ju att hela lördagen blir förstörd sen och man får ingenting gjort....får fundera på det. Bestämmer mig antagligen inte innan i morgon.

Måste kila nu så det får bli i kväll som jag kikar in hos er, såg på kommentarerna att jag hade haft 2 nya besökare...sånt gillar jag :)


Kommentarer
Postat av: eva-marie

Här får du besök av en gammal läsare. vad fin din blogg är! Är du duktig på sånt eller får du hjälp? Hoppas du får en BRA helg oavsett vad du hittar på.

2010-02-04 @ 22:11:21
URL: http://www.metrobloggen.se/evam



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra