Tisdag

Magen är bra igen ( så bra den kan bli ), men lilleman däremot har sovit väldigt oroligt i natt och i morses var han väldigt varm. Visade sig att han hade feber, inte jättehög som tur är. Så det fick bli att stanna hemma idag (får ju lite ont i magen igen när man tänker på pengarna man förlorar) Men i morgon bör jag va tillbaks på jobbet för även om Liam är sjuk så är det bytesdag och Liam ska till sin pappa.

Har även APT på jobbet i morgon och så ska jag på möte på skolan efter jobbet.

Fick väldigt dåligt samvete över att jag fick va hemma idag eftersom jag skulle åka i väg med en v.t till sjukhuset, hoppas det löste sig och att de fick in ngn vikarie.

Nu ska jag ta hand om lilleman och se om jag kan få i han lite att äta....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra