Fredag



Fredag = Sista arbetsdagen för denna veckan

Även om jag älskar mitt jobb så ska det bli otroligt skönt med ledighet. Och detta blir första helgen på länge som jag ska va ledig hela helgen. Och planerna för helgen är inte många, bara ta den som den kommer och njuta av ledigheten :)

Men på lördag kväll är vi bortbjudna på lite god mat, ska bli trevligt.

Ser att klockan tickar på så det är dags att göra sig redo för jobbet, ska verkligen försöka hinna med att ringa komvux idag och så ska jag ta o ringa bostadsbolaget....och det ska jag göra NU!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter som en alldels utmärkt idé om hur man ska spendera en ledig fredag.

kram

2010-01-22 @ 08:14:12
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra