Testar kameran

För att lära sig ngt nytt måste man ju prova sig fram och det är precis vad jag gjort med den nya digitalkameran, roligast är att fota med macro...

För att se bilderna i större format så klicka på bilden


Tänk nu på att jag är nybörjare ;)

 

Smö söta händer ;)



Liams lilla ödla ;)



Lite ljuskort

 

Mmmm...mums :)

 

Med en enkel tulipan.... ;)

 

Som sagt...man måste ju testa sig fram lite :)

Ngt särskilt kort som ni tycker va bra eller dåligt....berätta så jag vet vad jag ska tänka på :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra