Fel dag....

Robin frågade mig tidigare idag vad det var för dag, tisdag svarar jag och berättar att lilleman kommer hem i morgon (onsdag) :) jaha säger Robin, jag trodde det var måndag....

Några timmar senare satt jag och funderade på vad det var för datum, fick inte ihop det riktigt så jag frågar Fredrik vad det är för dag... Måndag fick jag till svar!

Oj då...jag var tvungen att ta upp telefonen och ringa Robin för att tala om att han hade rätt...det är måndag!

I bland är jag verkligen helt borta!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra