Go´kväll

En heldag på jobbet är avklarat och just på det stället kommer jag inte jobba ngt mer nu innan i mitten av augusti.

Förmiddagen var lite kaotisk kan man säga men det lugnade sig, matlagningen har jag tagit hand om idag och lunch o middag har jag gjort.

 

Sen var jag duktig och bakade med så det blev lite fika :)



Men nu när jag är hemma igen så överlåter jag matlagningen till älsklingen så om en stund så blir det grillat :)



Men innan maten är klar så hinner jag nog med lite bloggläsning ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra