Snart avfärd...

God morgon allesammans!

Att sova i husvagn i natt har funkat bra. Jag, Fredrik och Liam sov ihop i den största bädden och lilleman brukar vara som en virvelvind när han sover men jag tycker han skött sig bra i natt. Jag har haft gott om plats eftersom Fredrik låg ytterst och Liam låg som klistrad mot han..hehe. Men nackdelen med att ligga längst in som jag gjorde var att i morses när jag vaknade och behövde gå på toa så fick jag kliva över både Fredrik och Liam, vig som en valross tog jag mig ut iaf.

Ska snart packa ihop och bege oss hemåt, men resan går inte raka vägen hem. Först blir det ett stopp i Söderköping, tänkte vi skulle besöka glassrestaurangen där, det blir en överraskning för barnen :) Hade hoppats på fint väder så man kunde gå omkring o kika lite i Söderköping när man ändå är där eftersom jag hört att det ska va väldigt mysigt där, men vädret är sådär just nu, får hoppas det blir bättre.

Nästa ställe vi ska stanna på innan vi åker hem är Gränna, och där blir det naturligtvis köp av polkagrisar :)

Sitter just nu själv i husvagnen, njuter av 5 minuter i tystnad :) Men nu är det dags att sätta lite fart här....

Kram på er!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra