Städ och mat :)

Har nu vart duktig och städat i husvagnen som vi fått låna, bara dynorna som ska piskas och läggas in sen med...och golvet ska dammsugas o torkas sen e den klar att använda :)

Kom på att det är ju massa saker man måste ha med sig när man ska iväg några dagar, hoppas jag kommer i håg allt :)

På fredag ska vi använda den först och då ska vi till kolmården en natt och nästa vecka ska vi iväg några dagar med Robin och så ska han ha en kompis med sig, vart vi hamnar vet vi inte än...beror på var vi får plats ngn stans.

Medans jag städade husvagnen så har hjärtat lagat middag så nu väntar jag bara på att maten ska bli klar så jag hinner äta innan jag ska iväg till läkaren med Robin.

I eftermiddag hade vi tänkt att ge oss ut o plocka blåbär, och kanske lite kantareller om man har tur. Äter inte själv kantareller men mamma blir nog glad om hon får lite :)

Ska ge mig ut i köket o kolla hur det går med maten nu....


Kommentarer
Postat av: Mira

Hello baby!

Hoppas ni hittade både blåbär OCH kantareller, samt lämnade lite till oss! ;)



Gällande din fråga om kollage. Superenkelt. Det finns ett gratis program att ladda hem som heter PhotoScape.

Superenkelt och du vet hur teknisk jag är.



Kraaaaaaaaaaaaaaamiz

2010-07-26 @ 23:25:19
URL: http://www.tokmorsan.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra