1 dag kvar

I morgon börjar jag på mitt nya jobb :)

Kan inte fatta det riktigt än, denna veckan blir det lite introduktionsdagar så jag kommer in i det. Ska försöka få lite klarheter över mitt schema med.

Men nu är det söndag och ledig dag och den ska jag njuta av, lite städning får det bli sen skulle jag vilja baka...men det kanska jag hinner ändra mig med...får väl se....

Men innan allt tråkigt så ska jag kolla med hjärtat om vi ska hitta på ngt :)

Idag regnar det iaf inte så då får man passa på, vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Petra

Jobbar :/

2010-06-13 @ 11:44:13
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra