En sån kväll....

Satt ute med en kopp kaffe och en bok och njöt av en härlig sommmarkväll för några timmar sedan, helt plötsligt så ändrades min lugna kväll.....

Jag bryr mig om mina nära och kära och även vänner som en gång i tiden var nära vänner, och som idag man kanske har på mer avstånd. Kan jag göra ngt för att hjälpa så gör jag det.
Det har iaf vart en omtumlande kväll på många olika sätt och jag hoppas att allt blir bra till slut, har många tankar nu fast det enda jag kan göra är att försöka slå undan dom för jag kan inte göra ngt mer nu ändå.

I morgon är en ny dag och då hoppas jag på lite bra nyheter :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Har det hänt ngt? Hoppas allt går bra för den som det drabbat. Kram

2010-06-29 @ 06:37:21
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra