Favoriter just nu!

Lite tips från Oriflame :)

Här kommer några av mina favoriter just nu, som dessutom finns till ett mycket bra pris just nu :)


Shower Gel with Moisturising Coconut & Ricemilk

Duschgelé med återfuktande kokos- och rismjölkextrakt. Ger huden näring och gör den mjuk och len. 400  ml.

Vanligtvis är flaskan på 200 ml så bara det att den säljs i den större flaskan nu är ju toppen, och till ett pris av endast 39 kronor!

Så om ni gillar cocosdoften precis som jag nu till sommaren tycker jag absolut att ni ska köpa den nu!


Optimals Oxygen Boost™ Face Mist

Uppfriskande ansiktsmist med brunalg och det återfuktande komplexet Aqua-Boost. Hjälper din hy att andas fritt. Spraya över ansikte och hals. Kan användas över makeup. 150  ml.

En helt underbar facemist som kommer vara ett måste för mig under hela sommaren, trodde inte innan att det skulle vara så märkvärdigt men nu när jag väl testat så är jag helt fast :)

Säljs nu för endast 65 kronor!


Natural Skin Care Tender Care


Universalvårdande kurcreme. Mjukgör och lugnar torr eller irriterad hud. Använd på irriterade hudområden över hela kroppen. 15  ml.

Denna säljs nu för endast 65 kronor!

Denna lilla burk är nog en av de produkter som säljs bäst skulle jag tro, folk som köper den använder den till allt möjligt som tex.  torra läppar, armbågarna, torra utslag och ibland på hälarna.




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra