Torsdag = Sista dagen

God morgon allesammans!

Idag innebär det sista dagen i skolan för många här i kommunen, idag är det dags för studenten. Hoppas verkligen vädret håller upp idag.

Grattis till alla er som tar studenten!

Men det är även sista dagen för mig bland mina tanter på jobbet och med mina kollegor :) (ska jobba i morgon med fast på en annan avdelning)

Kan egentligen inte fatta det än att jag ska sluta.....

Ska försöka hinna in i affären sen och handla lite så jag kan bjuda på ngt gott till kaffet, börjar jobba 14 idag.

Lilleman har kommit hem nu på morgonen, idag är det dags för han o bli fin i håret.

Nu lite kaffe och så ska jag kika in bland mina kära bloggvänner och se vad ni har haft för er :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra