Dagens shopping

Det blev en tur till Gekås och lilleman shoppade loss :) Tyvärr hittade jag ingen jacka till han men däremot så köpte han en hel del annat....

Ett par badshorts (69 kronor) och ett par flipflop (35 kronor)med Spiderman



3 par byxor (99 kronor styck), 2-pack kalsonger (30 kronor) och 7-pack strumpor (40 kronor)



1 svart och 1 vit t-shirt (20 kronor styck), 1 svart t-shirt med tryck (49 kronor), 2-pack vantar (17 kronor), 1 kortärmad svart skjorta (80 kronor), och till slut en slips som han absolut ville ha :) (25 kronor)



Han är duktig på att shoppa min lille Liam :)

Sen köpte han för sina egna pengar ett dataspel och en lampa (det är dinosaurier i lampan som rör sig, dom åker runt)

 

Till Robin blev det 2 enfärgade t-shirts som han bett om och så naturligtvis strumpor :) Sen köpte jag ett spel som han bad mig köpa som han sjäälv betalar. Han har haft det innan men det hade blivit strul med hans konto när han spelar online så han va tvungen att ha ett nytt.

(hittade inte det kortet nu så det får jag tyvärr hoppa över...konstigt...men kameran krånglade lite innan så det kan ju bero på det)

Och till mig då...hehe, det blev inte mycket. Lite bakformar som jag tyckte va söta och en tröja(tunika) för 59 kronor

 

Så dagens shopping blev inte så dyrt ändå eftersom exet är snäll och betalar hälften av lillemans kläder :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Du är en sann optimist. Badshorts och flip flop. ;) Ha det gott

2010-03-27 @ 21:16:22
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra