Go´kväll

Full fart på lilleman här i kväll, förstår inte varifrån han får sin energi ;)

Haft besök av vännen Nine idag med, lite planering för morgondagen. Då har vi klassåterträff på kinna hotell men det är ingen från vår klass som ska dit och äta först men däremot så är vi några som ska samlas hemma hos mig tidigare på kvällen så beger vi oss senare till hotellet. Det ska bli riktigt kul, tyvärr så verkar det inte vara så många som kommer men det blir nog kul ändå :)

Så i morgon åker hårförlängningen i igen, Nine hjälper mig som vanligt :) Hur skulle jag klara mig utan henne ;)

Dags att äta nu...återkommer senare igen, har ju massa bloggar att läsa med :)


Kommentarer
Postat av: lilla my

Önskar er en trevlig kväll. Kram

2010-03-05 @ 09:42:19
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra