Lördag morgon



God Morgon

Någon mer än jag som är vaken tro?

Tycker likadant som jag brukar: Det borde vara förbjudet att behöva jobba på helgen ;)

Trots att jag inte är en morgonmänniska så är jag faktiskt inte så värst trött som jag annars brukar va vid den här tiden :) Antar att jag går på högvarv, reservbatteriet har gått in.... :)

Eftersom jag gillar rättvisa i ett förhållande så är ju naturligtvis älsklingen vaken med, jobb har han ju att sysselsätta sig med lite senare men han bör ju också börja jobba tidigt så här på helgen så han har fått servera mig kaffe och sen får han äran att agera chaufför :)

Nyheter i bloggvärlden är lästa så nu är det dags för lite verkliga nyheter med.

Hoppas ni får en härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Tog mig en liten sovmorgon men nu är disk-och tvättmaskinerna igångsatta och frukosten avklarad. Kram

2010-03-20 @ 08:32:04
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: lilla my

Vaknade halv sju men somnade om till kl åtta som tur va.Kram och ha en bra dag.

2010-03-20 @ 10:00:17
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra