Inga nyheter än...

Hade hoppats på lite glädjande nyheter idag men inte då...., men jag kom med ett förslag idag som jag hoppas går hem som då kan innebära glada nyheter :)

2 lediga dagar har jag framför mig nu och det kan jag behöva, idag har dagen bara sprungit i väg och det har gått i ett. Just därför som det vart tyst från mig här på bloggen och därför som jag sitter här nu vid denna tiden. Borde egentligen försöka komma i säng för i morgon verkar det som att det ska bli ett Gekås-besök :)

Men innan det är läggdags så ska jag spela lite "idiotspel" på facebook :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har dom senaste nätterna kramat om dig och sagt godnatt men eftersom du inte ligger bredvid mig nu säger jag godnatt till dig här :) Sitt inte uppe för länge - jag har mycket planer för dom kommande dagarna så du behöver vara pigg ;)Älskar dig otroligt mycket.

2010-05-12 @ 00:18:35
Postat av: Aurora

Morn. Vad det än är så håller jag tummarna på att det går igenom. Kram

2010-05-12 @ 06:13:07
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra