Nyheter i morgon....

I morgon har jag ett samtal att ringa och sen borde allt vara klappat och klart så jag kan berätta här på bloggen :)

Men ni får vänta tills på eftermiddagen för först ska jag jobba, och då ska semesterplaneringen bli färdig...fan vad trött jag är på den nu. Förstår inte heller hur det hamnade på mig eftersom det inte var jag som hade hand om det i år... men det får bli som det blir. Vikarierna börjar bli otåliga nu iaf med att få sina scheman, men det är inte bara det att man ska få i hop det schemamässigt, sen måste man kolla med så det finns delegerad personal dagligen annars så ska det lösas med :( Blä!

Nu säger jag iaf natti natti, i morgon har jag mycket att stå i och tankeverksamheten går redan på högvarv!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra