Avslöjad :(

Min bakassistent avslöjade mig idag på hur ofta jag bakar :(

Mormors gamla bakassistent har stått på hyllan och samlat damm alldeles för länge, nu när jag plockade fram den var den full av damm så det va bara att diska den, nu återstår det att få ihop den så jag kan baka lite lussekatter.

Så himla duktig ska jag va idag :) Meningen va att Liam skulle va med och hjälpa till men han tyckte nog det va roligare att leka med en kompis....han kanske kommer lagom till att degen jäst klart ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra