Blä...

Usch....känner mig som en värdelös och oärlig vän :(

Varför?

Två orsaker och det handlar om olika saker....

Oärlig... jag har gett en vän ett löfte som jag hållt och kommer fortsätta hålla, fast det finns en annan vän som borde veta samma sak som mig....jag känner mig falsk mot denna personen.... den ena står mig närmare än den andra... men ett löfte är ett löfte... Känner mig ledsen för hela situationen :(

Värdelös... skrev massa här men jag raderade det igen...tänker inte gå in på det av olika anledningar....

Äh...detta blir knasigt alltihop men jag är inte perfekt och just nu är det bara endel som gör extra ont men det går över...

Älskar mina vänner iaf!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra