En sån syn

Vaknade färsta gången vid kvart över 5 i morses och möttes då av att det var alldeles vitt utanför, visst hade de varnat för detta men inte trodde jag att det skulle stämma...

Sitter nu i soffan i min pyjanas, nerbäddad under en varm filt och dricker en kopp kaffe. Har det alltså jättemysigt men så fort jag tittar ut så fryser jag :(

Idag ska vi promenera till skolan...inte så lockande!

Och jag har ju fortfarande inte fått tag på en overall till Liam!

Ser hur det blåser ute och snöar gör det fortfarande, det blir att t på sig ordentligt när vi ska gå sen.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra