Kallt....

God morgon i kylan

Idag blev det lite sovmorgon eftersom jag inte börjar innan 10, hade dock önskat att jag va ledig idag eftersom jag antagligen ska rycka in på torsdag när det gäller jobbet (mer om det senare)

Åker buss idag iaf så det blir att ta på sig ordentligt sen när man ger sig ut, -10 visar termometern! Usch!!

Får iaf möjlighet at prova min nya SVEA mössa idag som jag fick igår :)



Sen är det ju något positivt idag med...det är tisdag, vanligtvis tråkigaste dagen på veckan men inte för mig..... idag kommer lileman hem till mig :)

Min dumma klocka tickar fortfarande för fort så nu är det dags att fixa ordning sig för en dag på jobbet.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra